bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

énblog 34.

2008.06.15. 23:47 | bősz boszi | 5 komment

....

nehéz napom volt tegnap, ma se sokkal jobb. meglátogattam P anyukáját, kimentünk a temetőbe, ez eléggé megadta az alaphangot. most előhozta belőlem a sírást, nem úgy, mint a múltkor. néha sajnálom, hogy nem itt temettük el P-t, néha jobb lenne, ha minden héten kimehetnék hozzá. persze, ki tudja, hogy valóban jót tenne-e.

mostanában azon gondolkozom, hogy oké, hogy a magam részéről tiszta, miért tűnt el az életemből. de P élete szempontjából is tudni akarom, hogy neki miért kellett befejezni. ez nekem fontos lenne, bár lehet, hogy nincs jogom tudni. de talán megnyugodnék, ha érteném. a halál mindig olyan érthetetlen, értelmetlen. szeretném hinni, hogy csak azért tűnik sokszor annak, mert mi nem vagyunk eléggé okosak, hogy megértsük.

(és nem is tudunk az illető helyébe úgy belehelyezkedni, olyan mély belátással lenni, hogy érthetővé váljék.)

jaj, nem tudom, miért maradok még itt.

tudom, hogy nem ilyeneket írtam még egy hete. olyan hullámzó ez az egész. szeretném hinni, hogy van még dolgom.

de hogy pótoljam azt, ami elveszett?

már belefáradtam a sírásba, és belefáradtam abba, hogy fáj még mindig a veszteség.

annyira szeretném tudni, miért ment el.

meg jó lenne, ha visszatérne belém az életösztön újra. olyan "szarok bele" lelkiállapotba kerültem, nem tudom, mikor múlik ez el.

elegem van. holnapután beszélek ii-vel, már nagyon várom.

azt érzem, hogy nagyon, NAGYON, nagyon szeretem még mindig P-t, és hogy ez soha nem fog elmúlni. és hogy nem akarok mást. hogy nem leszek képes senki mást elfogadni. hogy minden hibája mellett ő volt a tökéletes társam, és hogy meg tudok ugyan lenni nélküle, de minek, és hogy pótolni sem fogom tudni.

annak örülök, hogy én maradtam itt -nem azért, mert én élhetek. hanem mert ő ezt nem bírta volna ki.

Címkék: énblog gyász hiány szomorúság egyedül veszteség

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr89522203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2008.06.16. 15:59:27

jaj, úgy segítenék... a.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.16. 22:12:52

köszi :-)
... sajnos nem segít most más, és én sem tudok egyelőre egyebet tenni, mint amennyire csak tudok, hűségesen beszámolni arról, épp mi van. remélem elmúlik hamarosan ez a hullámvölgy. de ennél jobban remélem, hogy már nem lesz több, mert mint már írtam, kezdem halálosan unni...
holnap megyek ii-hez, nagyon bízom benne, hátha tud valami használhatót mondani.

manka 2008.06.17. 10:09:44

szerintem jobb, hogy nem mehetesz mindennap a temetőbe. így is veled van, de nem anniyra kézzelfoghatóan nyilvánvalóan, fizikaian, arcodba dörgölősen. kitartás. van olyan, hoyg az ember megy a hegyen, és megpihen, mert liheg, és megfordula fejében, hoyg emgáll, vagy visszafordul mert nehéz mászni meg hideg is van és vvéres akeze. de utána rájön, hogy mégiscsak jobb továbbmenni. és majd továbbmész. és ii meg majd előlmászik neked és segít. mi pedig drukkolunk.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.17. 11:05:38

:-)
annyira helyes vagy... :-)
jól esik, és köszi. :-)

manka 2008.06.17. 19:44:44

az igazsághoz tartozik, hogy a hasonlat egy barátnőmtől származik (bár akár én is mondhattam volna :), és nagyon igaz. és sok sok boldog hegymászót ismerünk :)
süti beállítások módosítása