bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

újrakezdés? pfff.....

2008.11.08. 20:56 | bősz boszi | 3 komment

mostanában mintha kezdenék megbékélni az egyedülléttel, de azért annyira nem, hogy ne járjon a fejemben állandóan, milyen jó is lenne újra társra lelni.

aztán, mikor írnak nekem a társkeresőn, meggondolom magam. megijedek. félek újra közel kerülni, azt hiszem. kurvajól feladták a leckét már megint, tiszta hülye voltam, mikor P mellett azt gondoltam, végre "egyenesbe" jött az életem. olyan kicsi hülye krumplik vagyunk, vicc az egész, mikor próbáljuk itt kitalálni, mitől leszünk boldogok.

visszatérve a társkeresőre.... egyre jobban zavar, hogy ezer és ezer lehetőség van.... én pedig ezerből nem tudok választani. a bőség zavara van, miközben jól tudom, hogy egyes-egyedül az idő minősége számít: eljött-e a pillanat a találkozásra, felkészültem-e egy következő (ki tudja milyen) társra?

halkan, mélyen itt dobol bennem, hogy még nem. de a mindennapok túléléséhez szükségem van legalább a remény egy picike morzsájára, hogy leszek egyszer újra boldog ember én is.

Címkék: újrakezdés pfff

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr12757728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andi 2008.11.08. 22:42:36

ebben egészen biztos vagyok, LESZEL :)) ,
bár az én szitum kevésbé, sőt összehasonlíthatatlanul nem volt olyan súlyú, mint a Tiéd, mégis, rengetegszer eszembe jutsz erről... először, hogy úristen, mennyire nem bíztam, hittem én ebben, hogy mennyire boldogtalan voltam és magányos, aztán erről eszembe jut, hogy de jó volna reményt adni/küldeni azoknak, akik még nem itt tartanak, és ekkor mindig Te jutsz eszembe elsőként... ha mást nem, hitet mindenképp erősíteném, és szurkolok ezerrel, bármelyik nem kifordulhat sarkából az élet... oda -és vissza is... (de sajnos ezt már tudod úgyis)

andi 2008.11.08. 22:44:07

jaj, elírtam, remélem nem freudi-lag, bármelyik NAP kifordulhat...

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.11.09. 12:36:43

erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz történik. köszönöm! :-)
süti beállítások módosítása