bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

a harag napja

2008.09.29. 18:32 | bősz boszi | 2 komment

(előre bocs a trágár stílusért, sajnos ha felidegesítenek -és most nem kicsit ez a helyzet -akkor vastag sugárban jön belőlem, cserébe viszont nyugodt állapotban sosem káromkodok.)

hozzáteszem, ez már a finomított változat lesz, amit itt olvashattok.

oké, én szóltam.

****

szóval én ezt esküszöm nem értem. mi van itt???!!!! két olyan ember is felbukkant egy héten belül az életemben, akikkel nagyon hamar tele lett a nem létező tököm, de tényleg.

az egyik egy diák, de őt már említettem. lényeg a lényeg, nem bírjuk egymás fejét, elég rosszindulatú velem, és kétszínű is, mert egyenesen nem mer szembeszegülni, hanem csak úgy finoman, fű alatt. ettől viszont elég hamar felmegy bennem a pumpa, mivel nem tudom konfrontálni azzal, amit csinál. azt hiszem, pont ez az, amitől hatásos a taktikája.

a másik egy "kolléga", aki szintén ugyanebben a csúsztatásos stílusban nyomja, próbál kitúrni a helyemről, tudjátok, ez az a típus, akire manapság azt mondják: 'önérvényesítő'. csak ő ezt úgy adja elő, hogy közben kérdés nélkül átgyalogol rajtad, ha az útjában állsz. utána meg, ha rámutatsz a dologra, pislog a nagy szemeivel, és előadja a kis ártatlant. brrrr. azért igyekszem megnehezíteni a dolgát ebben, legalábbis elég keményen a szemébe mondtam ma, hogy mivel van bajom, aztán majd lesz valami. faszom.

***

különben rájöttem, mi az igazán idegesítő. ez ugyanis az én gyakori harcmodorom, és nem gondoltam volna, hogy ilyen kibaszott idegesítő tud lenni, ha én vagyok a szenvedő alanya. gyorsan le kell szoknom róla.

*** 

azért, hogy ne legyek teljesen igazságtalan....én azért nem szoktam másokon átgyalogolni.

hmmm.

legalábbis asszem.

***

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr71687744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2008.09.30. 02:25:09

Fölösleges volt előre elnézést kérned, én ilyen vagyok, amikor nem vagyok trágár... :)
Máskülönben kétlem, hogy a fentebb leírt aljasságoknak akár csak a szikrája is meg lenne benned, s ha netán nagy ritkán mégis hasonló eszközökhöz folyamodtál, azt biztosan jó okkal tetted egy olyan személy ellen, aki alaposan rászolgált erre (s abban is biztos vagyok, hogy te nem tartozol ezen személyek közé).

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.10.01. 19:41:24

hát, azért ha tükröt tart eléd a sors, érdemes belenézni, még ha nem is tetszik az, amit látsz....
süti beállítások módosítása