bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

gyász I.

2008.04.07. 18:59 | bősz boszi | Szólj hozzá!

A gyásznak Elisabeth Kübler-Ross szerint 5 szakasza van -ugyanúgy, ahogy a haldoklásnak: -elutasítás, -düh, -alkudozás, -depresszió, -belenyugvás.

   -akit ez bővebben érdekel, itt utánanézhet:

http://www.lelkititkaink.hu/halal_fazisai.html

 


 

Én nem tudom, átmentem-e minden szakaszon, vagy hogy egyáltalán érdemes-e szakaszolni ezen bármit is.

Mindenesetre úgy döntöttem, leírom, én mit éltem meg ezekből. el tudom képzelni, hogy van ember, akinek ez hasznos lehet.

Nekem szerencsém volt -bizonyos szempontból- mert felkészülhettem a veszteségre. miután beütött a krach, 16 napig volt a párom az intenzíven -ezalatt vele lehettem sokat, ami nagyon jó volt. másrészt szerencsém volt, mert úgy hozta a sors, hogy mellette lehettem az utolsó pillanatokban, és ezért is nagyon hálás vagyok.

az első két nap pokol volt. hitetlenség, sokk, beláthatatlan és végeérhetetlen fájdalom. bár már elég rutinosnak tartom magam a lelki fájdalom túlélésében és elmulasztásában, ez a feladat olyannak tűnt, mint a Himaláját megmászni. elkeserített, hogy nem látom a végét. még soha nem volt olyan, hogy ne láttam volna a fájdalom végét, valahol, akármilyen messze is a jövőben, de mindig ott volt. még a legrosszabb időszakaim is focipályányinak tűntek ehhez képest, amit most akkorának éreztem, mint mondjuk Európa.

szóval, nem hittem benne, hogy egyszer a végére érek.

nem is tudtam racionálisan gondolkodni. találtam egy ártatlan emailt, amit egy lánynak írt -és bebeszéltem magamnak, hogy nyilván megcsalt. kizárt dolog egyébként, de akkor 100%-ig hittem benne. ez valahol hasznos volt, mert teremtett egyfajta elsődleges eltávolodási lehetőséget Tőle. bebeszéltem magamnak, hogy egész idő alatt átvert, megcsalt, emlékeket szedtem elő, amik ezt megerősíthették, és dühös elkeseredettséget, csalódottságot éreztem. szembefordultam vele -hogy valahogy elszakítsam magam tőle.

addigra már ezer szállal kötődtünk egymáshoz -ez elmondhatatlan, milyen érzés, mikor a másik feled egyszercsak nincs.

mindig mondogattuk egymásnak, hogy mekkora ajándék az az élettől, hogy megtaláltuk egymást, és hogy soha nem akarjuk egymást elveszíteni. mintha éreztük volna. valahol éreztük is, ebben biztos vagyok.

 

Címkék: gyász

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr99415612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása