bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

kapcsold az ötödik sebességet..... csacsimenet

2008.10.07. 19:53 | bősz boszi | 1 komment

nem értem, mi zajlik a világban. eddig is magas fordulatszámon pörögtünk, de most mintha még eggyel magasabb sebességbe kapcsolt volna mindenki.

ma (is) 6-kor végeztem a suliban, már tök fölösleges volt elmenni hastáncra, mert lemaradtam volna az első fél óráról... így hát hazajöttem. (röhejes egyébként, hogy az elvileg heti 24-25 órám mellett 8-tól 6-ig tök simán eltelik az idő a tennivalókkal.....jó-jó, nem panackodom, tudom, nekünk van nyári szünetünk, úgyh. be is fogtam.)

de gyűlölöm ezt a rohanást. ami alapesetben kellemes és örömet okozó lenne, az is elromlik, mert nem tudok időt szánni rá. ezért hagytam ki ii-t is, mert egyszerűen zavart, hogy nem tudnék sem előtte, sem utána elgondolkozni azon, amiről beszélek vele.

muszáj az embernek néha nemet mondania dolgokra, még ha nehéz is.

pfff...

 

egyedül is érzem magam, de ezt már mondtam.

 

a társkeresőn....istenem, olyan nehéz választani. kábé hatezer értelmes hapsi van, akivel levelezek (vagy leveleznem kéne), de ma nagyon eszembe jutott a Kis Herceg. hogy a világon száz meg száz rózsa van, és mind egyformák, mert nem lettek megszelídítve. így érzem magam én is. akikkel levelezek, mindegyik csak egy a százból. hogyan válasszam ki, melyik legyen az az egy, aki különleges? most kéne, hogy az intuícióm segítsen.

a hétvégém tök jó volt, egyébként, találkoztam egy igazi hamisítatlan buddhista szerzetessel. tök olyan volt, amilyennek elképzel az ember egy ilyet: mosolygós, jó humorú, szinte sugárzik, és tök megnyugtató a közelében lenni. szeretnék egyszer (mondjuk valamelyik következő életemben) buddhista szerzetes lenni. bár igen sok szabályt be kell tartaniuk, több mint 200-at. ebből csak egy a nőtlenség...(amibe én konkrétan belehalnék, amennyire igénylem a társat magam mellé)

 

lehet, hogy ezért veszítettem el P-t -mert valami okból odafent úgy döntöttek: na, ezt a kiscsajt jól megszadizzuk....társat akar?! de ééédes.... juszt sem kap!! -és röhögnek a markukba.

de nem, egyébként, ha komolyan végiggondolom, inkább az a helyzet, hogy jót akarnak. csak én nem tudom elfogadni az odáig vezető utat, kábé úgy, mint egy makacs szamár is megy mindenfelé, csak épp arra nem, amerre hajtják.

 

Címkék: énblog csacsi egyedül busy bee

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr2701726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2008.10.07. 21:50:51

Csacsimenet, ez aranyos. :)
süti beállítások módosítása