bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

énblog 35.

2008.06.20. 00:31 | bősz boszi | 3 komment

huhh. nézzetek ki a Holdra, ha ezt most olvassátok. félelmetes. durva. szép.

kicsit (sokkal) jobban érzem magam, mint pár napja. gyövünk kifelé a hullámvölgyből, jupí!!!

ii-nél beszéltem sok mindenről. két dolog világlott ki a számomra azóta, az egyik, hogy P, bár átmelengette az én jégbefagyott szívemet, minden szeretete mellett két nagyon fontos dolgot nem tudott elfogadni bennem: a Nőt, és a Spiritualitás felé törekvőt. ez azért két nagyon lényegi dolog, előbb-utóbb harcolni kezdtem volna értük, és ki tudja, lehet, hogy ebbe tönkrement volna a kapcsolatunk. de ezt már úgysem tudom meg soha, nem is érdemes agyalni rajta.

a másik, hogy bár rengeteg mindenen lehetne/kellene fejleszteni önmagamban, nem szabad, hogy ii-vel elvesszünk a susnyásban. rá kell koncentráljunk arra az irányra, amit a transzlégzés mutatott: eltisztítani a dolgokat a szeretet útjából: megtanulni magamat szeretni, másokat szeretni. a többi -most- kevésbé fontos, ez viszont nagyon. én hasznos életet akarok élni, olyat, amiben sokat tudok majd másoknak segíteni. eddig az eszemet használtam erre (tehát a racionalitás segítségével igyekeztem másokat mindenféle belátásokhoz segíteni, hogy az életük jobb legyen.) ha ii-vel sikerül, amire szerződtünk, akkor a szívem is működésbe tud majd lépni, sokkal jobban, mint eddig, és én azt érezhetem, nem hiába jöttem a világra.

Címkék: énblog élet értelme szeretetzuhany

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr77530025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2008.06.20. 00:53:11

Megint csak ismételni tudom mankát: hajrá!!! :))

(És a hold ma valóban lenyűgözően ragyogja be az éjszakát, engem is magával ragadott a látvány...)

manka 2008.06.20. 10:07:48

hajrá!!!
jó ez az ii :)

bluemoon 2008.06.21. 21:39:07

Úgy gondolom, hogy a dolgunk a világban az, hogy adjunk másoknak. Azt amire szükségük van. Megértést, szeretetet, iránymutatást, tanácsot, bizalmat, csak azt, amit csak mi tudunk adni. Az már a dolog hozadéka, ha közben mi is megkapjuk azt, amire nekünk szükségünk van.
De erre mindenkinek magának kell rájönnie. Szerencsés az, aki tragédiának átélt veszteségek nélkül tudja ezt meg.
A nyár sok mindenre lesz jó. Pihenj, gondolkozz, és keress új barátokat, új hobbit, új társaságot. Kezdj el olyan elfoglaltságot, amit eddig elképzelni se tudtál magadnak.
süti beállítások módosítása