bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

RIPE!

2008.08.14. 12:20 | bősz boszi | Szólj hozzá!

jaaaaaaj, teljesen kész vagyok, úgy érzem magam, mint egy túlérett gyümölcs, szakítson már le valaki!!!!!! Hahó, itt vagyok, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! :-))))))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

namost viccet félretéve, az a fennforgás, hogy tegnap találkoztam egyik ismerősömmel, meg a kutyájával, és azt éreztem, hogy amióta apáék kutymorgóját jártam sétáltatni, általánosságban is jobban szeretem a kutyákat. ezt az ismerősöm kutyája is érezhette, mert nagyon barátságos volt velem, engem meg egyenesen elöntött a kutyaimádat egy fél percre. valahogy azt szűröm le mindebből, hogy talán mégiscsak tudok én szeretni, meg egy lényre vigyázni, és talán egy gyerekkel sem lesz ez majd másként.

 

(itt következett volna egy részletesebb leírás arról, mi mindent mondott nekem az asztrológus, de elszállt az éterbe, és most nincs kedvem mégeccer leírni, hanem majd legközelebb. addig is puszik nektek.)

Címkék: örömködés szeretetzuhany

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr7615603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása