bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

igen vagy nem?

2008.06.11. 19:13 | bősz boszi | 4 komment

valahol hallottam, hogy a törökök azt kívánják az ellenségeiknek, hogy teljesüljön minden kívánságuk.

a Tarot-ban a Szerelem kártya jelentése a döntés. ha szerelmes vagy, döntesz egy valaki mellett, és az összes többi mellett nem, én legalábbis így magyarázom.

mielőtt P megjelent volna az életemben, kitaszított voltam. szeretetért könyörögtem minden sráctól, szinte teljesen mindegy volt, ki az, ha egy icipici remény felcsillant, hogy esetleg szerethet, én mentem. valahogy mégsem működött a dolog, sokszor csak "arra" kellettem, ami nem is csoda, mert én magam is normálisnak gondoltam, hogy szexet adok szeretetért cserébe. a figyelmet, amit a szexualitással fel sikerült keltenem önmagam iránt a szerelem jelének vettem -de ami még rosszabb: a magam részéről a szexualitással (egy nőben) automatikusan együtt járó érzelmeket éltem meg szerelemnek.

aztán egyszer kurvára elegem lett, hogy soha senkinek nem kellek úgy "igazán". akkor döntöttem, inkább egyedül maradok, mint hogy még egy kutyaütőnek kiszolgáltassam magam. eldöntöttem, hogy NEM megyek bele több olyan kapcsolatba, ahol megalázó helyzetbe kerülhetek, és hogy legközelebb csak akkor adom fel a magányt, ha valóban szeret az, aki a közelembe jön. nem sokra rá megjelent P., és szeretett, szeretett, szeretett.....istenem, ha az összes világra hozott gyermek megélné ezt a fajta stabil, állandóan sugárzó szeretetet, nem lenne több háború, és a Föld lenne a legvidámabb bolygó az egész Kozmoszban.

amióta P.-t elvették tőlem, -de főleg a transzlégzés óta- tudom, hogy az az alapfeltételem, hogy szeressenek, szükséges feltétel ugyan, de távolról sem elégséges.

most azt érzem, már nem elégszem meg ennyivel. két feltétel kell: hogy szeressenek, és hogy én is szeressek - és maradok egyedül egészen addig, amíg mindkettő nem teljesül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

nnna, battyameg, most meg az öngyújtómat sikerült eltörni. nem hiszem el.

 

Címkék: tarot transzlégzés

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr29515206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2008.06.11. 21:32:02

az én tarcsi gyufám meg bőrig ázott az erkélyen... és igen köszi a kommentet, értem amit mondasz... de valahogy ebben én mintha komplikáltabb volnék, kizárólag akkor koldulom (a szeretetet) ha tutti, hogy viszonzatlan marad, mármint klasszikus értelemben. A normálisan közeledőknek sajna esélye sem... Talán meg kellene próbálkoznom a transzlégzéssel, vagy végre valamit... Nem annyira vágyom a hatszázadik ördögi körre... Igazából.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.11. 22:17:10

mindenképp biztatnálak, ha nem is feltétlen a transzlégzéssel, de valamivel, ha eddig még nem csináltál ilyet (úgy értem, picológus, önismereti csoport, pszichodráma, valami...) ((csak jól nézd meg, kihez mész...!!!))

azt tudom, hogy nálam az volt az ok, hogy valójában féltem a közelségtől. annyira, hogy még P.-t is ott akartam hagyni az elején, ahogy addig szokásom volt. aztán úgy döntöttem, most az egyszer mégsem szakítok rögtön, bírom még kicsit mellette, elhallgattatom a kritikus énemet, és lám. utólag még hiányoznak is a hibái.

.hajtűkanyar 2008.06.13. 18:58:09

hát, a pszichodrámán már régóta gondolkodom, de mert most szeptemberig megint nincs állásom (tudod órradó vagyok csak sajna), nem költenék erre... pedig tényleg jó volna... közben pedig csak belecsaptam a sokadik ördögi körbe, remélem van benne némi pedagógia szándék, már nem is blogolom, annyira gáz, és maga a történet mindegy is... olvasva a testületetekről, legalább azt érezhetem, de nagyon nem hiányzik a volt sajátom, ahol szinte detto... az ember hozzázüllik... a.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.17. 11:09:38

végülis nem tudsz mást tenni, csak figyelni magadat, miközben futod a sokadik körödet, az segít. ha meg benned van a szándék, hogy változtass, elég, ha csak nyitva tartod a füled, és találni fogsz egy helyet, vagy egy embert, ahol /aki segíteni fog neked. nekem ez eddig mindig bejött.

a tantestületről jobb, ha nem is beszélünk, brrrrrr.......:-/
süti beállítások módosítása