bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

énblog 12. -pffff....

2008.04.24. 22:47 | bősz boszi | 2 komment

ma se vagyok túl jól.

de ma legalább voltam autogén tréningen, ami nagyon jót tesz. hallottam ott egy pár fontos mondatot. o.k., aki vezeti a csoportot, és aki -all-time-favourite példakép számomra, szóval vele is egyetértettünk abban, hogy muszáj tűrni, amiben vagyok, muszáj ezen átesni, és hogy "mocsárra nem szabad házat építeni"

úgyhogy, csücsülök itt a mocsiban még egy ideig, úgy néz ki.

pedig azért eszembe jut sokszor ez a srác, akivel találkoztam két hete -de nem várok semmit igazából.

azon is gondolkoztam hazafelé jövet, hogy miért veszítettem én el ennyi embert életemben.

először apa, igaz, őt csak a válás miatt. de azért kisgyerekként, és utána még sokáig nagyobb gyerekként ki voltam akadva eléggé emiatt.

aztán jött sok-sok srác, akiknek hasonlóképpen nem kellettem. nagyon gyakran megéltem a veszteséget miattuk is.

aztán elment nagypapám, aki addig az egyetlen volt, akit kicsit is érdekelt, mi történik velem. és akit nagyon-nagyon szerettem.

és most P. szombaton lesz 5. hónapja, hogy nincs.

szóval, ez a rengeteg kényszerű veszteség mintha akarna nekem tanítani valamit -talán egyedül megállni a saját lábamon -legalábbis ezen morfondíroztam most.

mert egyedül lenni egész emberként -ez valami olyasmi, amit soha nem próbáltam. mindig valakihez képest határoztam meg magam. mindig alkalmazkodtam valakinek az elvárásaihoz.

nem tudom, akarom-e én ezt megtanulni. erről meg eszembe jutott az álmom, amit P halála után pár nappal álmodtam. dióhéjban: egy távoli egyetemre megyek, amiről mindenki azt mondja, nagyon rossz lesz. én pedig nem tudom, akarom-e azt, amit ott tanulok majd. aztán, mikor ott vagyok, nem tűnik olyan vészesnek a dolog.

 most már elvagyok az egyedülléttel, csak még maradéktalanul élvezni nem tanultam meg.

ehh...nem tudom. annyival könnyebb lenne, ha P itt lenne.

 

Címkék: énblog egyedül depi

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr19441048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2008.04.25. 15:18:45

Előre is elnézést kérek, de megszédített a sok kavargó érzés, és én nem vagyok ehhez hozzászokva, úgyhogy következzen néhány egyáltalán nem ide illő közhely... ;)
Magamon tapasztaltam, hogy kétségbeesetten kerestem, hajtottam a boldogságot mindaddig, amíg rá nem jöttem hogy csak illúzió, ami soha nem lehet az enyém, legfeljebb néhány csalóka pillanatra (közhely 1.). Épp mint a "csodaszarvas", amit olyan megszállottan és szinte már félőrülten üldözünk (2.). De ezzel egyidőben rájöttem, hogy a szeretet, ami ugye fogva tart (3.) mindvégig ott volt körülöttem valamilyen formában, még ha legtöbbször nem is úgy, mint "te meg én". És látám hogy ez jó...
Talán errre mondják, hogy "Szeretni és nyerni a legjobb dolog a világon. Szeretni és veszíteni - majdnem - ugyanolyan jó." És a hangsúly itt a legkevésbé sem a majdnemen van... (legyen ez a közhely 4.).

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.04.25. 20:09:44

igen, az emberek totál el vannak tévedve, azt hiszik, nekik "jár" a boldogság, és fel vannak háborodva, ha épp nem sikerül valami.

a szeretet fogva tart, de ebből a szempontból pont szarok a szabadságomra. :-)
süti beállítások módosítása