bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

gyász III.

2008.04.07. 21:04 | bősz boszi | Szólj hozzá!

szóval nehéz erről írni.

az emberek nem várják azt, amit tettem, egy olyan boldog szerelem utáni gyászban, amilyen a miénk volt. az emberek szeretik, ha a világ egyszerű és kiszámítható, vagy fekete - vagy fehér. az emberek nem tudják, mi zajlik más emberek lelkében.

világéletemben szeretetre szomjaztam, és rengeteget szenvedtem a szeretet hiányától, amíg meg nem ismertem a páromat. ő olyan volt, mint egy végtelen melegséget árasztó kályha...az ő mérhetetlen szeretete feltétel nélkül áradt felém, és én ezért rendkívül hálás voltam neki. éreztem, ahogy ez a szeretet betölti és meggyógyítja ezt a végtelen tátongó űrt, ami mindig is bennem volt. ezt köszönhetem neki. egy régi barátnője írta nekem, miután meghalt, hogy a párom rettenetesen keresett valakit, akit a párjaként szerethet. én pedig rettenetesen kerestem valakit, aki szeretni tud engem. megtaláltuk egymást és azt hiszem, neki ezért érdemes volt élnie, nekem pedig ezért volt érdemes megszületnem. mielőtt pofáncsapott bennünket a sors, volt egy pillanat, amikor azt éreztem, és ki is mondtam neki, hogy ha csak ennyi volt, és holnap meghalunk, én úgy fogom érezni, érdemes volt. hát a sors nem késlekedett sokat...rá egy hónapra már az intenzíven fogtam a kezét.

szóval...szeretethiányos voltam, és mivel ő volt az, aki ezt betöltötte, miután elment...egyszerűen túl sok volt a magány. túl sok volt az, amin átmentem. túl sok volt a veszteség. a testemben éreztem a felhalmozódott feszültséget.

Faludynak van egy szép versfordítása:

 

 

Liu Teh-Zsen: Mindjárt temetés után

Nem kezdtünk ki egymással - sem én, sem felesége-,

mert szerettük mindketten. Ez most a temetése.

-"Maradjunk" -szól az özvegy-, "így talán jobban bírom."

Ingemet kiterítem alánk a puha síron.

 

Nem volt könnyű egyikőnknek sem, hiszen a legjobb barátja volt. Megköszöntem neki az éjszakát, és azóta egyedül vagyok.

 

Nem mintha nem próbálkoztam volna azóta is más férfiakkal pótolni őt. Próbálkoztam. De nem ment, mert rájöttem, hogy Ő valóban és a szó legigazibb értelmében pótolhatatlan.

és arra is rájöttem, hogy mióta betöltötte bennem ezt az űrt, már nem vagyok úgy kiszolgáltatva annak, hogy szeressen valaki -tehát ráérek. csak a dolog értelmetlenségével van bajom. mindig volt valami célom az életemben, valami képem a jövőről, amit szeretnék. A párommal ez adott volt...esküvő, gyerekek. És ő fantasztikus apja lett volna a gyerekeimnek. ekörül forogtak a gondolataim, nemhiába kezdtem egy szüléssel kapcsolatos bejegyzéssel ezt a blogot még "azelőtt".

A történtek meggyőztek arról, hogy az élet -és a jövő- tervezhetetlen. Vagy legalábbis nem tervezhető olyan módon, ahogy a legtöbb ember képzeli, és ahogy én is képzeltem még 4 hónappal ezelőtt.

 

Címkék: gyász

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr37415908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása