bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

önbizalom-túltengés

2008.08.28. 17:01 | bősz boszi | 1 komment

hú, most lécci ne ábránduljatok ki belőlem teljesen.

ma nagyon jól éreztem magam, egész nap, és jöttem hazafelé a busszal, egyetlen ülőhely volt, egy srác mellett. odamentem és bekéredzkedtem a belső ülésre. mikor felnézett, látszott, hogy összekapja magát, és beengedett. vibrált köztünk valami (nem nézett ki rosszul, sőt; szép barna szeme volt és kifejezetten gusztusos keze). néha egymáshoz ért a vállunk, "véletlenül", tudjátok, a szokásos játék. jól esett, hogy éreztem, engem figyel. aztán, el kezdett fészkelődni, véletlen meg is lökött, persze csak picit, de azért rögtön elnézést is kért, rámosolyogtam, semmi baj. :-) aztán jött a megállóm, látta, hogy szedelőzködöm, kérdezte, hogy leszállok-e, mondom aha, és kiengedett. aztán leszálltam, és ennyi.

namost ez a kis közjáték ÚGY felturbósítota az önbizalmamat, hogy az már nem egészséges, mosolyogva jöttem haza, és egyszerűen gyönyörűnek éreztem magam. megjegyzem, azt hiszem az is vagyok mostanság. :-) (na, mondom én, hogy nem egészséges...)

nem tudom P.-nek tetszenék-e így. biztosan, de lehet, hogy félne velem összejönni, sok lennék neki. ő a kislányok mellett érezte magát biztonságban, rám talán azt mondaná, amit mondott néha más nőkre, akik szépek és (hozzá) túl erősek voltak, hogy "van benne valami dög", vagy hogy "ez megenne engem vacsorára".

lényeg a lényeg: mostanában fel-felfigyelnek rám a hímek, és ez jóóóóóóó......! :-)

Címkék: önbizalom túltengés

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr18638018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2008.08.28. 19:33:19

:-))))))))))))))))) dejó, biztosan-biztosan így van, TE gyönyörű kis dög... még sok ilyen utazást, bejegyzést!!!
süti beállítások módosítása