bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

nyughatatlan...

2008.08.12. 01:00 | bősz boszi | 3 komment

vagyok, nehezen tűröm a magányt, ez van. plátóit nem sikerült kiverni a fejemből. az iwiw-en nézegetem az adatlapját, iszonyatosan szánalmas vagyok. az a nagy büdös helyzet, hogy egy lépést sem akarok tenni, úgy érzem, ha a magányom ideje lejár, azt valami kívülről jövő impulzus kell, hogy jelezze. persze, lehet, hogy egy naaaaaagy hülye vagyok, szóljatok be nyugodtan, megérdemlem.

ugyanakkor...bár nem sikerült ezt a gyászt maradéktalanul méltósággal viselni (persze, csinálja utánam jobban, aki tudja), szóval, valahogy bennem van az is, hogy nemsokára kilenc hónap. kilenc hónap sok idő, és egy szép kerek időtartam is, talán nem is szeretném annyira, hogy ebbe bezavarjon valaki. amikor nagypapám meghalt,  akkor is vártam egy hónapot, mielőtt P-vel találkoztam volna. persze, ki tudja, mennyit is számít mindez valójában.

na, megyek inkább, gyorsan el is teszem magam holnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15611626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2008.08.12. 10:06:16

Szerintem nem vagy hülye (legalábbis amennyire ezt én meg tudom ítélni :), csak mint mondtad: magányos, s ez bizony furcsa dolgokra készteti az embert.
És szaladgálhat az ember vihar idején a mezőn, várva hogy belé csapjon a villám, a végén aztán úgy is akkor találja el, ha az utcán sétál az esőben egy esernyővel a feje fölött.
Vagy pont fordítva... :)

andi 2008.08.13. 09:14:59

múlt héten voltam Vecsésen... eszembe jutottál, és jutott P. nagyon... és persze hogy nem vagy hülye, így megy ez, de ezt Te is tudod... nagyon drukkolok, és nagyon hiszek benne, hogy ez az út jó helyre vezet Téged... egyszerűen nem történhet másként... és Lánglovag kommentje után: abszolute így van, belém is akkor csapott, amikor már -vagy pont akkor épp nem hittem benne...

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.13. 22:12:51

jaj, komolyan mondom, ti annyira rendesek vagytok, hogy mindjárt elsírom magam.... :"-)

oké, akkor igyexem lehűteni magam, mondjuk pont annyira, hogy el is felejtsem, hogy voltaképpen magányos vagyok, és akkor majd jól megtaláljon a második számú igazi. (mintha ez ilyen könnyű lenne....)

meg egyébként is. nem tudom, hány igazi jár ki egy embernek egy életben. mert van, akinek egy se jut, én meg már másodjára állok sorba érte. pffff..... :-/
süti beállítások módosítása