bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hat hónap

2008.05.26. 22:04 | bősz boszi | 1 komment

hat hónap P. nélkül.

most már nem annyira nehéz, mint az elején volt. kezdek belenyugodni az egyedüllétbe, próbálom szeretni magam helyette is. ez egyelőre kontroll nélküli vásárlásban jelenik meg, ma is vettem pl egy nagyon szép kaktuszt. Ilyet:

 

 

 

 

 

 

 

 

a transzlégzés óta úgy érzem, túljutottam egy fordulóponton, most már felfelé kell vigyen az út. ha ritkulnak a bejegyzéseim, az amiatt lesz.

 

a 6 hónap alatt 

-megtanultam túlélni egy totális sokkot

-megértettem, hogy nincsen fájdalom, ami végtelen lenne, még ha annak is tűnik az elején 

-megtanultam meghallani a szívem hangját (intuícióm, és hogy mit akarok igazán)

-megerősödött a hitem abban, hogy vigyáznak rám "odafent"

-megtanultam felvállalni a spirituális tapasztalataimat

-megtanultam hálát érezni azért, amiért én még élhetek

-megtanultam egyedül lenni

-megértettem, mennyire fontos, hogy magamat szeressem, ha másokat is szeretni akarok, ugyanúgy, mint P.

-megtanultam hastáncolni, és élvezni a testem mozgását

-elbúcsúzóban vagyok o.k.-tól, közeledőben ii felé, és ez nem baj

egyelőre ezek a legfontosabbak. nem kevés. hát ezeket tanultam azon a bizonyos "egyetemen", ahova P halála után pár nappal álmomban mentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr41489344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manka 2008.05.27. 09:41:15

fájdalmas, de hasznos iskolának tűnik.
süti beállítások módosítása