bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

énblog 16. -letargia

2008.05.03. 18:48 | bősz boszi | 3 komment

kezdek túl sokat gondolni rá...

mindenről ő jut az eszembe. nem jó ez így. nem akarok belesüppedni a depresszióba. illetve ez a kívánalom már késő, mert benne vagyok. csak úgy érzem, lassan el kellene kezdeni kifelé evickélni.

tegnap (is) akkorát bőgtem, mint egy ház. de tegnap úgy éreztem, belefáradtam. úgy éreztem, feladom, kész, lesz ami lesz. lefeküdtem az ágyba, magamhoz öleltem a pólóját, meg a sapiját, ami olyan jól állt neki, és elaludtam. nem volt sem erőm, sem energiám -akár időleges, csak a tegnapi napra szóló - megoldást találni a helyzetre.

kilátástalanság, letargia. ez van ma.

felerősíti a dolgot, hogy ma megmutattam anyáéknak, mit tudok hastáncolni, nagypapám is ott volt, nagyon tetszett nekik, meg minden. csak aztán fél füllel hallottam, hogy anya mondja, hogy "legalább valamivel lefoglalja magát" -amivel kapcsolatban tudom, hogy igaza van, csak rossz volt hallani, hogy ez kívülről is ennyire látszik. tudom, hogy aggódnak értem, persze...és valószínűsítem, hogy a hátam mögött értékelgetik a dolgaimat az alapján, hogy mennyiben segítenek nekem túljutni P.-n.  csak nekem rosszul esik ... de nem tudom, hogy mi. azt hiszem, csak el vagyok keseredve én is, és kilátástalannak érzem az egészet, és azt hiszem, egyet is kell értsek velük, mert joggal aggódnak értem.

· 1 trackback

Címkék: énblog depi

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr97452489

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: written by Xtaewa 2019.03.15. 21:03:04

Hetente ajándék a legjobb Opera widgeteknek! - Magyar Opera

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manka 2008.05.04. 15:51:42

én csak okoskodom, sosem volt iylenem, közel sem tudom elgondolni sem, hogy milyen lehet, de ha már írsz és én kommentelhetek, hát gondolkodom kicsit hangosan. öö, írásban hangosan. érted :). szóval talán lehet,m hogy jó lenne, ha elkezdenél/folytatnál valamit, ami nem kötődik hozzá. új sport, új elfoglaltság, új nyelv, stb. és nem (csak) azért, hogy lefoglald magad, hanem hogy legyen valami, ami a tiéd, egyedül, amiről nem mindig ő jut eszedbe. mert akármiylen szörnyű is, meg kell tanulnod nélküle is élvezni az életet. nem elfeledve őt, hanem nélküle. és nem csak élni kell magtanulni, hanem jól élni, élvezni. nekem, ha halál van körülöttem (eddig egy nagyon közeli volt és nem is akarok többet), de ott az volt a bajom, (mert egy régi jó, de akkor már nem oylan jó volt, tehát nem fájt annyira, mint neked) a legrosszabb a lelkifurdalás volt. hogy hogy a büdös fenébe merek én élni, mosolyogni, élvezni bármit, mikor ő meghalt. és lassan rájöttem (sokat segített a tor, ami, mint akkor megértettem, egyebekközött a lelkifurd. intézményes feloldására szolgál), hogy az élet igenis megy tovább. és igenis az elment nélkül. ő máshol van, mi meg itt. és valahogy úgy mondtam magamnak, hogy igazából velük sem tehetjük meg, hogy azt az életet, amit tőlük elvettek, elpazaroljuk. hát hogy jövünk mi ahhoz, hogy mikor nekünk szabad, mi itt vagyunk, akkor csak úgy eldobjuk. eldobás alatt értsd nemélés, nemélvezés, nemtovábblépés. kicsit kihelyeztem beléjük a saját dühömet a világ iránt, hogy elképzeltem, ők lennének dühösek (amúgy azt hiszem, nem hiszek a túlvilágban, de ez más kérdés :). és ez nekem segített. szóval ha valami olyat csinálnál, amit ő közvetlenül nem csinált, ami így a tiéd, attól még mesélhetsz neki róla és ő is örülni fog neki, de leginkább annak, hogy továbbmégy. őt megtartva de nem belékapaszkodva.

bocs itt a lelkiömlésért, de kijött.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.05.04. 21:42:07

jó pár dolgot elkezdtem, amióta ő nincs... hastánc, autogén tréning...
csak azt hiszem, én valahogy fordítva csináltam.... az elején akartam nagyon élni, élvezni az életet nélküle is, aztán most jövök rá, hogy ez nem is olyan könnyű.
ez az "őt megtartva, de nem belékapaszkodva", na ez a nehéz.

***
azt hiszem, ha a nevemre kattintasz, hogy üzenetet küldesz nekem, akkor az a postaládámba érkezik.
vagy ha nem megy, akkor beírhatod ide kommentbe, és utána rögtön kimoderálom.
süti beállítások módosítása