bősz boszi

Utolsó kommentek

  • nodekornél: sok sikert és boldogságot! nagyon örülök, hoyg lezárhatod ezt a blogot, mert ez azt jelenti, hogy ... (2009.05.28. 22:22) kedveseim... :-)
  • bősz boszi: oké, nem fogom. :-) köszi!:-) -bb (2009.05.26. 21:05) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Te is vigyázz magadra. És ha bármikor a jövőben mégis beszélhetnéked támad, kérlek ne fogd vissz... (2009.05.26. 18:07) kedveseim... :-)
  • Lánglovag: Hát szépen beleültettél minket a tűpárnába. :) De addig is jó utat és fennforgásokat! (2008.11.18. 21:26) -szün- ill. némi spoilerezés- :-)
  • bősz boszi: erre nem is gondoltam, hogy történhet jó is ugyanolyan hirtelen és váratlanul, mint ahogy a rossz ... (2008.11.09. 12:36) újrakezdés? pfff.....
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008. július 17.

2008.07.21. 13:25 | bősz boszi | 2 komment

Ma is szomorkás vagyok. Álmodtam a napokban többet is. Ma azt, hogy nedvesen tartok magokat, köztük sárgabarackmagokat is, hogy majd elültessem. De nem csíráznak, ezért kiharapok belőlük egy darabot, szétfeszítem őket, és látom, hogy a mag elporladt már bennük, tehát esély sincs arra, hogy kis fa legyen belőlük. Kivéve egyet, amiben benne van a mag, de már kiharaptam abból is egy pici darabot. Azért elültetem, hátha kikel. Anyáék kertjében vagyok egyébként.

 
Tegnapi álmomból csak annyira emlékszem, hogy állapotos vagyok, és anya is ott van, és konstatálom, hogy őrá abszolút nem számíthatok, hogy segít kihordani és felnevelni a gyereket, úgyhogy hátat fordítok neki, és eltökélem, hogy magam szülöm meg.
 
 
Mama talán jól van, lehet, hogy fel kell mennem felügyelni rá majd a napokban. Majd meglátjuk. Nem sok kedvem van egyébként apáéknak szívességet tenni, főleg a tegnapi nap felfedezései után.
Na, ennyi.
 
 
Valahogy olyan érzés van bennem, olyan izgulós, mikor azon izgulok, hogy egy srác, akivel alakulóban van valami, fog-e jelentkezni. Nem jó érzés ez a fajta izgalom. Pfff.

A bejegyzés trackback címe:

https://boszboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr38577990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blumoon 2008.08.01. 06:05:38

Ha szivességnek érzed, hogy nagyanyádra felügyelj, - mert pölö ő anak idején nem tett meg érted semmit - nyugodtan mondj nem-et.
Jut is eszembe!? Tudsz te nemet mondani valamire? Amit eddig olvastam tőled, rólad, van egy olyan sanda érzésem, hogy nem szoktál, és nem is tudsz.
Nos itt a ragyogó alkalom, próbáld ki.
És meglátod, nem dől össze a világ, nem fognak kevésbé szeretni, mint eddig... Nem kell mindig mindenki igényének megfelelned.
(valamikor olvastam erről egy könyvet erről. Talán valami olyan volt a címe, hogy Jó kislányoknak nem terem babér... majd ha hazamegyek, előásom a könyvespolcról, és megírom neked. Nagyon tanulságos könyv volt!

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.04. 00:14:20

nézd, bizonyára igazad van, és többször kéne nemet mondanom. ezzel kapcsolatban azonban van egy történetem, ami szerintem megfontolandó. most bemásolom ide, mert már egy helyütt leírtam egyszer.

"Egyik nagyon közeli szerettem egy vidéki városban bekerült az intenzív osztályra. élet-halál között volt, mi aznap érkeztünk le. senki családtag nem lakott abban a városban, az pedig, hogy visszajöjjek haza, nem volt opció. egyik legjobb barátnőm (a kábé háromból) viszont abban a városban lakott, hát felhívtam, hogy egy éjszakára megalhatok-e nála, utána megoldom, keresek nővérszállót, ilyesmi.
Namost ő egy hét múlva államvizsgázott, és rendkívül udvariasan és kedvesen a tudtomra adta, hogy ő ezt most nem tudja vállalni, mert tanulnia kell. Elismételtem neki a helyzetet, meg azt, hogy csak aludni szeretnék, nem igényelek semmi extra ellátást, még beszélgetni sem kell velem. Aztán megértettem, hogy ő tökéletesen érti a helyzetet, de ennek ellenére nemet mond -és a kórház várójában töltöttem az éjszakát.
Nagyon asszertív volt. Nem küldött el az anyámba, és azt sem engedte, hogy a saját érdekei sérüljenek. Csak azóta nem a barátom."

süti beállítások módosítása